Bende 39 hafta 5 gün karnım 3 gündür fln biraz aşşa indi gibi ama yürürsem biraz belim agrıyor. Çok az sancı oluyor olmuyor. İndikten ne kadar sonra doğum oluyor acaba. Çatı kemiğimde de biraz agrılarım var ama bu cuma son kontrol eğer doğmazsa diğer hafta persembe kesin başlatacak doktorumuz doğumu. Benim bebeğim biraz büyük kg su 3 800 dü 38 de. İnş yanlış ölçüm fln dır normal olmayacak DİE korkuyorum