Masalimm canım öncelikle geçmiş olsun bende 7 haftalıkken ilk doktora gittiğimde doktor bebeğin kesesinin dışında kanama var dedi ama benim kanamam yada lekelenmem yoktu. Daha sonra doktorum progestan düzenli şekilde kullanmaya çalıştım ve bence çok mucizevi bir ilaç düşük önleyici. Ben ağızdan hap şeklinde kullanmıştım bazıları vajinal yoldan fitil olarak kullanıyormuş. İlk bir hafta çok yan etkisi olmuştu bana ağır gelmişti devamlı uyku hali ve ekstra mide bulantısı yaptı ve bir hafta sonunda alıştı bünyem. Neyse bu süreçte çok korktum bebeğime bişey olucak diye çünkü ilk gebeliğim ve doktor ilk söylediğinde tecrübesiz olduğum için ne dediğini bile anlamadım 1 hafta boyunca ağladım 3 tane doktora gittim ve hamilelerin %60 da karşılaşılan bir durummuş %25 düşük riski oluştururmuş. Doktorum bana sadece stresden uzak dur düşüğün en büyük etkeni stresdir dedi ve progestanı çok düzenli kullan aksatma tuvalet ihtiyacın dışında ayağa kalkma ayağının altına yastık koy öyle dinlen emin ol geçicek dedi her ultrasona gittiğinde boyutunu ölçtü daha sonra kanama alanı sıvıya dönüştü ve oda kapandı çok şükür şimdi 22 haftalık olduk nasip olursa kızım olucak.dediğim gibi söylediklerime az çok dikkat edersen 12. Haftaya kalmadan geçer diye düşünüyorum kuzum çok geçmiş olsun tekrardan 🥰