Merhabalar ben de doğum hikayemi paylaşmak isterim. Özellikle normal doğum isteyen ve düşünen herkese belki birazcık da olsa motive edici olur. Çarşamba günü bel ağrılarım vardı, son zamanlarda bel ağrılarım hep olduğu için doğuma hiç yormadım. Gece saatlerinde belden başlayan ağrılarımın sıklaştığını hissettim ve dakika tuttum 10-15 dakikada bir gelen ağrılardı fakat ben yalancı sancılardır diye düşünüyordum çok şiddetli değillerdi. Yine de bir hastaneye gitmek istedim ve saat 3de hastaneye gittim. Açılmam 1 cm'di. "Daha var istersen eve git sabah gel, istersen yatışı yapalım burda bekle" dediler. Ben kalmak istedim. Epidural ile doğum olacaktı doktor 4 cm açılmada iğnenin yapılacağını söyledi. Arada kontrol ediyorlardı en son 2,5 cm ölçüldü saat 4 gibi falandı. Yakında epidural yapılır anestezi ekibiyle de görüştük dediler.
Bir sonraki açıklık kontrolünde ise hepsi şaşırdı çünkü bebeğin saçları görünüyormuş ve tam açıklık vardı. Hemen doğum masasına alınıp doğumumu gerçekleştirdiler. Ben masaya geçerken bile "e hani epidural olacaktım?" diye soruyordum 😀
Epidurale falan fırsat kalmadı. Saat 06.40da bebeğimi kucağıma aldım. Umarım herkes bebeğine sağlıkla tek avazda kavuşur.