deryabaysal 29.Haftamdayım. Afedersiniz lavobaya gittiğimde dehşet sancı vuruyor 10 saniye falan sürüyor sizde de olmuş muydu oluyor mu?
Missipi deryabaysal ben öyle bişey hiç yaşamadım canım. Ama özellikle lavaboya gittiginde oluyosa idrar yolu enfeksiyonu, ya da basur olabilir. Bence engeksiyon ihtimalini önemse ve bi an önce doktora git