Deletedmom127 Kızlar nefes alırken acı çekiyorum resmen.. Ay cok korkuyorum noluo? Evde tekim ne yapmam gerekiyor
Hatice_mustafa Deletedmom127 Kaç haftaliksin canım haftan ileri ise bende zorlaniyorum nefes alırken bebek büyük ya ama bi cama cik ac cami nefes alıp ver
Ebrar18 Deletedmom127 ciğerlerini üşütmüş olabilirsin . Yeleksiz patiksiz gezmemenizi tavsiye ederim . Allah şifa versin
Deletedmom127 Hatice_mustafa canım 28 haftalığım.. Nefesim kesiliyor ya resmen bıçak saplanir gibi. Ah canım benim sen kaç haftalıksin?
Hatice_mustafa Deletedmom127 Bende 34 kuzum eğilip kalkıyorum ama karnımdan rahat yapamiom bide nefesim yarıda kesiliyor ama sağlıklı olsunlarda sende dikkat et kendine inş . .
Deniz_Simay12 Deletedmom127 korkma gazdan oluyor. Midede aşırı gaz birikmistir. Aynısı bana da oldu. Ölüyorum dedim artık. İlk defa yaşadım. Ya geyirince yada yellenince düzelir.