Merhaba hanımlar bugün doktora gittim kesen çok küçük dedi 5 haftalık hamileyim doktar vitamin ilacı verdi daha öncede bir düşük yaptığım için progestanda kullanıyorum beta hcg ver dedi 4 gün sonra gel dedi düşük riskin var bunu yaşayan varmı sağlıklı bir şekilde kucağına alan varmı lütfen birşeyler söyleyinde içimi verahlatın 3 yıllık evliyim