Bende iki doz tetenoz vurulmus tum bı gun sadecw bebegımın hareketlerini az hissedip doktoruma mesaj atmıstım oda agır ıgne oldgu ıcın onu da etkılıyo ama korkulacak bısı yok bı kac gune ıyo olur dd oyleds oldu bu arada esımle aramızda kan uyusmazlıgı var geçen ay ki muayenede doktorum bebeği korumak amaclı bı ıgne yaptı her eczanede olmayan bı ıgne dusunun gezmedıgımız eczane kalmadı ıkıncı ıgneyıde dogumdan snra yapacak ıkıncı cocugu korumak ıcın