Ceylanmelis devlet var ama çok kötüler. Zaten koskoca şehirde 3 5 doktor var devlet olarak. Ilk 3 ay gittim her gittiğimde bana bebeğin yaşıyor canlı demekten başka hiç birşey söylemedi. Etrafımdakiler hep bebek fotolarını falan gosteryoken ben sadece yaşıyor kelimesiyle yetiniyordum. En son kanamam oldu devlet saati geçmiş bakmaz diye özele gittim. Kanamam olduğu halde görmedi kanamami. Ondan sonra eşimde korktu biraz diye özele başladık ama bu kez de işte 2 ayda bir kez götürüyor. Son aylar sık gitmek gerekiyormus ne yapacagimi bilmiyorum. Aslında benden hiç birşey esirgemez eşim ama bu konuda ki fikrini degistiremiyorum. Gereksiz olduğunu düşünüyor ha bire eskiler hiç doktor gormeden kaç çocuk getirmiş falan diyor. Dua etmekten başka çare gelmiyor elimden