Nzlcn_7 Güzel anneler ben Medical Park hastanesine gidiyorum doktorum Özlem Oruç Şener sezaryenle doğum yapıcam bu doktora giden var mı ameliyatı nasıl acaba bilen var mı ?
Hira17 Nzlcn_7 merhabalar canım o doktora gitmiyorum ama biliyorum çok iyi bir doktormuş doğum fiyatlarıyla ilgili bilgi aldınmı
Nzlcn_7 Hira17 eşimin sendikasından indirimli oluyo bizimki 😉 doktorum iyi evet ilgili herşeyi konuşuyo çok iyi muayne ediyo ama işte ameliyatı da bu kadar iyimidir
yaseminmercaan Ben de inegöl cihangir hst.de özlem hanıma gidiyorum. Çok tatlı ve ilgili umarım sonuç güzel olur😊