Uvercinka Aysegulccc Bende de aynı durum var. Öğretmenim ve akşama kadar okulda ayakta ders anlatıyorum, öğrenciler beni strese sokuyor diye düşünüyorum. O yüzden de vücudum kaskatı kesiliyor. Okul açıldığından beri de hareketleri azaldı 😔
Aysecim Aysegulccc 27+4 günümdeyim bende yaklasık iki haftadır genelde aksam yemeginden sonra cok fazla gerilme oluyor karın bölgemde oturup kalkarıen cok zorlaniyorum 24 haftalıkken doktora soyledim normal dedi ama ben sadece 4 kilo aldım ve aksam yemeklerini de cok hafif yiyorum bazen dayanılmaz oluyor
Tugceuzuntopcu Aysegulccc canım bende 28+2 ama ben yaşamadım şuanlık öyle bişey. Şuanlık oturup kalkarken hiç zorlanmıyorum. Ama toplamda 6 kilo aldım belki onun da etkisi vardır. bende bekliyim burda belki ilerde işime yarar bilgiler olur. ☺️
Aysegulccc Aysekose bende 28+3 bilgi sahibi olursan yazar mısın.🙏🏻 Şehir dışındayım gidemiyorum henüz doktora...
Aysegulccc Tugceuzuntopcu ya benim bi kaç gündür var bu sertlik, belki daha fazla. Hep bir yerde toplanıyor aynı yerde oluşuyor sertlik. Kalkıyorum kalkarken yürümekte zorlanıyorum falan anlayamadım. Bakalım.
Tugceuzuntopcu Aysegulccc evet şuanlık toplamda 6 kilodan gidiyorum ama iştahımı kesmedim aç durmadım. Abur cuburdan uzak durdum hamur işinden uzak durdum bi şekilde düzene soktum yeme içmemi. Allaha şükür kilosu herşeyi iyi ona yarayan şeyleri yedim bana yaramasının bi faydası yok önemli olan bebişler ☺️
Lina1 Bnde kizlar 28+2 haftalık hamileyim 😊 suanlık mide ağrısı ve yanmasından baska agrım yok şükür doğum yaklaştıkça korkuyorum siz nasıl atlattınız bu durumu ?
Lina1 Aysegulccc ıkı gündür ağlıyorum bıle 😢ama sonra sacmalama dıyorum herkes nasıl doguruyorsa oyle olcak dıyorum ama korkuyorum
Aysegulccc Lina1 ayy yok canım ne ağlaması ağlama hiç üzme kendini. Kafana da takma. Aynen herkes doğuruyor Allah’ın izniyle bir şey olmaz.🙏🏻 Strese girmeye gerek yok. Umarım ben de aynı yapabilirim tabii ki sana diyorum da 🙈
Tugceuzuntopcu Uykuclimon olsun 9 kilo da iyi ya geçen bi formda kadının biri 27 haftalıktı 20 kilo falan aldım gibi şeyler yazmıştı ben şok olmuştum. Sıkma canını gayet güzel ilerlemişsin ☺️