38+5 oldum bebeğim doğum kanalına girmiş pozisyonu uygun acikligim yok kilosu 3 buçuk falan şuan çatım darmis hemde açıklık muaynesinde çok baktirmadim canım aciyo diye ağrılarım çıktı yatış yapicakti ben istemeyince yapmadı bı kaç gün içinde haberleselim sezeryan dedi napicam kızlar çok kararsızım eve geldim ağrılarım geliyo yarım saatte bir sonra geciyo sezeryan olmalimiyim normal yapabilir miyim sizce 3 buçuk 3600 bebekle ilk doğumum :(