Kızlarr 36 haftalık hamileyim. Dişim apse yaptı mecburen antibiyotik başladı doktor. Aranızda kullanan var mı. Her ne kadar doktor yazmış olsa da içim rahat değil malum bebeğime sakıncalı olur korkusuyla. Sizin aranızda da kullanan var mı sebebi neydi kullandıysanız