hmyrmom Kızlar cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz yada öğrendiniz mi ? Biz 15+1 deyiz 😍 pazartesi günü doktor randevum var inş öğrenirim🙈
sonsuzmasalim hmyrmom 12 haftalık hamileyim, 2 hafta sonra kontrolüm var ama sanmıyorum daha belli olacağını😅 oğlumda 15 haftanın sonunda öğrenmiştim🙂
sonsuzmasalim hmyrmom 12 haftalık hamileyim, 2 hafta sonra kontrolüm var fakat sanmıyorum daha belli olacağını. Oğlumda 15 haftanın sonunda öğrenmiştim🥰
hmyrmom Nnur1 ben de 14 haftadayken sordum doktorum erken dedi söylemedi 🙄 sırf öğrenmek için özele gidicem pazartesi aşırı merak ediyorum 🙈
Secilahmet 12+2 günlüğüm bugün kontrolüm vardı doktor kesin demeyim ama kız görünüyor dedi yarında 2 li tarama testini yaptıracam
sonsuzmasalim hmyrmom 12 haftalık hamileyim ve 2 hafta sonra kontrolüm var, fakat sanmıyorum daha belli olacağına. Oğlumda 15 haftanın sonunda öğrenmiştim 🥰
Ozlemkubra hmyrmom şuan 14+6 yım 12de ikili taramada kız dendi sonraki hafta doktorum kesin kız dyerek destekledi 🥰 2 hafta sonra gidicem tekrar inşallah hala aynıdır dayanamayıp bir iki parça aldım çünkü 😂
Deniz41 12+4 doktorumuz cinsiyt tahmnm var ama sylemeyn dednz sylemiyorum ozmn dedi ama bn braz anladm iki bacak arası boştu :) önmzdeki ay net öprencz artk ❤️
hmyrmom Zeyn-o ya ne güzel doktorunuz tahminini bile söylemiş 🙈 ben 14 haftada sordum gülümsedi henüz erken 2 hafta sonra öğrenirsin dedi 😓
Zeyn-o hmyrmom bukadar kısa zamanda 4doktor değiştirdim sonunda iyi birine denk geldim biraz ısrar edince söylemişti tahminini 🥰