Kızlar selam 🙋♀️ yarın doğumum var ilk gebeliğim 39+4 üm hep normal doğum hayal ederken tersi oldu olsun sağlıklı olsun da hayırlısı buymuş diyorum 😏 sabah 8 gibi hastanede olacağız odayı süslücez kendim hazırlanırım felan derken öğlen yavruma rabbim nasip ederse kavuşuyoruz çok heyecanlıyım bir an önce hikayemi yazmak için sabırsızlanıyorum benden dualarınızı esirgemeyin güzel gebelerim şimdiden sizlere hayırlı doğumlar diliyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın 🥰🙋♀️