Bugün kontrole gittik ve sezeryan günümüzü aldık. Allah nasip ederse 14 Şubat ta doğumumuz olacak 👍 inanılmaz bir heyecan korku endişe tarifi olmayan duygular var 😔 en enteresan olanı da geçen yıl o tarihte bebeğimizi kaybetmiştik allahım çok büyüksün ... bu sene aynı tarihte kucağımıza almak nasip olacak inşallah 👼 sanırım bu sebepten dolayı da biraz daha farklı duygusallıktayım .. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 Sağlıcakla alalım bebişlerimizi kucağımıza.. rabbim olmayanlara da hayırlısı ile nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻