ZeynepTalas size yazacak bir şey bulamıyorum. İlk cevap verdiğim yorumda kesinliği yok diye moral vermeye çalıştığınız için yazmıştım ama hala kendinizi savunuyorsunuz.
kimseyi de manevi değerleri üzerinden vurmamanızı tavsiye ederim. O kadın bebeğine bakarken ne siz ne de burada saçma sapan sözlerle moral verdiğini sanan yurdum insanları yanında olacak.
boşa kalabalık yapmayın.
hem hanımefendi de başlığı açarken amniyosentez Sonucu kesin midir demiş. Siz bu durumda yalan bilgi vermekten başka bir şey yapmamışsınız. Bu yaptığınız destek olmak değil. O hanımefendiye doktoru her şeyi açıklamışken, yok yere umut vererek ne yaptığınızı sanıyorsunuz