Bugun öyrendm rahim agzı 27 mm cikdi oysa kecen ay 41 mm idi😓😓 kizlar niyə bu kadar düsdüki? Ve cokmu tehlikeli ya erken olursa 26 haftamdaym hala 1 kilo benim kizim😌😌 yarin gedecem doktoruma..ama sizinde fikirlernzi öyrenmey isterim..nolur bir şey deyin..boyle olubda son haftalara kadar gelen oldumu? Acaba doktor ne yazar? Dikiş.atarmi😔