Elferdm Merhaba ikiz anneleri Allhin izniyle 33 hamileyim artk iyice agirlastik 2gundur bebeklerim çok aşağıda hissediyorum karnımı görenler de aşağı inmiş diyorlar böyle olup ileri haftalarda doğum yapan varmı arada da bel ağrım oluyo😔
Tgb2310 Elferdm cnm ben hiç yaşayanı bilmiyorm da indikten sonra 2-3 hf sürebiliyormş doğumun olması. Hemen olmuyor yani sen kendini yorma daha dikkatli ol sağlıkla al kucağına inş
Omrumelifim Elferdm bu arada bende kasıklarımda hissediyorum sanki iki leğenb kemiğimin arasında top oynuyor gibi 😃
Elferdm Tgb2310 amin canım inş Rabbım hepimizin yardımcısı olsun inşallah artk lavoya kalkmak bile benim çok zorlaştı bebeklerim sığmıyolar
Omrumelifim Bende 32+5 ikiz gebeyim benim de karnım asagıda duruyo artık yer bulamadıkları için öyle oldugunu düşünüyorum ben gecen hafta çarşamba gunu 32+0iken gitmiştim herşey normal demişti doktor nst de normaldi. O zman da karnım boyleydi.
Omrumelifim Elferdm amin cidden cok zor ama mukafatı daha güzel rabbim sağlıkla, zamanında dogum nasip eylesin hepimize.
Elferdm Omrumelifim benim bebeğimin Bi tanesi hiç yukarı çıkmadi hep kasiklarimda kaldı kızım artk iyice aşağıda şuan
Merve6475 Elferdm canım benim arkadaşımın da inmisti karnı ama rahat 1 ay sonra doğum yaptı oda sezaryan yani kalsa kalırdı daha 39 da aldı doktor o yüzden hic takma kafana Allah’ın izniyle gününde gelecek bebisler 😍bu arada nerde doğum yapcaksın karar verdinmi
Elferdm Merve6475 sağol canım inş doğuma henüz karar vermedik eşim yunus aydında olmasını çok istiyor eğer herhangi acil bi sknti çıkmazsa orası gibi gözüküyor
Merve6475 Elferdm ay hadi hayırlısı olsun kuzum az kalmıs seninde darısı bana ve herkese olsun inşallah 😍büyüdük ya kuzum 20. Haftaya giricez iste haftaya detaylıya giricez ilk iki kız demislerdi şimdi iki erkek diyolar kesin diye bakalım detaylıda ne olacak 😁
Merve6475 Elferdm aynen kuzum hayırlı saglıklı dogsunlarda hic önemi yok cinsiyetin sen hareketlerini ne zaman hissetmeye baslamıstın
Elferdm Merve6475 anlıyorum seni kuzum zor oluyo ben her doktora gttgimde neden hissetmiyorum diye soryodum hissetmeye başlayınca da bgun neden az hareket etti diye panik yapmaya başladım her iki türlude zor yani😊
Merve6475 Elferdm aynen öyle haklısın kuzum sürekli acaba kalpleri atıyomu diye düsünmekten parnoyak oldum 😁
Elferdm Merve6475 evet canım benim bazen haftalık ultorosona girdiğim oluyordu birsey olcak korkusuyla
Merve6475 Elferdm aynen öyle ya hem ikiz hem tüp bebek çok normal telaşlarımız bide calısıyorum ya az bisey yapsam yoruluyorum oturuyorum hemen