Kızlar 12 haftalık oğlan 13 haftalık kız dendi bu ikinci gebeliğim ilk bebeğim kız ama bu sefer bütün belirtiler farklı yaşıyorum sanki oğlum olucak gibi geliyor ama aksine rus , çin takvimi kız diyor sağlıklı olsun benim için o önemli ama içim farklı diyor kafam çok karışık 🤔