Maviilm Mrb 18 haftalıgmza girdik bugün ama dündendr sancım var kasık agrılarım var normal mi sizce 😬
Bekra Off canm bugün tam 18 haftalık olduk vajinamda dk lık bir sancı oluşuyo ara ara da kasık agrım var 3 gündür çarşamba randevum var bakalım sorucam bi neden oluyo die
Hasibekoca Bizimde bugün 18. Haftamız dolacak ve aynı şekil de benimde kasıklarimda sancı oluyor doktorum bi sıkıntı görünmüyor dedi idrar tahlili dahi verdim iyi dedi ama bende merak ediyorum