UnzileMehmet canım Mart sonu Nisan başı bekliyoruz bebişimizi inşallah 😍 ben bol bol çıtçıtlı zıbın aldım yenidoğan, 3 ay, 6 ay, 9 ay gibi karışık aldım çıtçıtlı zıbının Zararı olmaz aksine çok ihtiyaç oluyormuş çevremden hep öyle duydum . Ben alışverişimin %90 ınını ebebekten yaptım patiksiz tulumlar bir kaç tane patikli tulum aldım. Aldıklarımın çoğu patiksiz şekilde aldım patikli olunca bir kaç kez giydirdikten sonra küçük gelmeye başlıyor. Pijama , badi, tişört, tulum,alt üst takım o şekilde alabildiğimce ihtiyacım olduğu kadarıyla aldım. 10 lu isimli Hastane çıkışı yaptırdım. 1 tane 5 Li hastane çıkışı aldım. Geçen günde annem bir takım hastane çıkışı almış 😻 ağız mendilleri, ekstra şapka ve eldiven, çorap battaniye, müslin örtü derken hemen hemen tamamladık çok şükür 🙏🏻 Ama alırken genel de hep 0-3 , 3-6 ve büyüklerini aldım. yenidoğan az aldım hemen büyüyorlar zaten. Deterjan ve ıslak mendil olarak uni baby i tercih ettik ☺️ Biberon awent aldım 1 adet ne olur ne olmaz diye. Beşiği dolabı çok şükür hazır. 31 haftalık olduk inşallah haftaya yıkayıp ütüleyeceğim ona göre de valizimi hazırlayacağım ne kadar erken o kadar iyi ne olacağı belli olmaz ♥️🙏🏻 Hayırlısıyla sizlerde hazırlayın kızlar ❤️❤️