Ben de 10+6yım. sabahtan beri yalnızca bir parça simit ile duruyorum 😥 biraz makarna yemek istedim kuru kuru, daha iki çatal yedim ve onu da kustum😔 çok zor durumdayım ben de ve telkine ihtiyacım var gerçekten. korkuyorum artık hasta gibi hissediyorum.