Ağrın var mı ? Ve kanaman devam ediyor mu takip edip acile gitmelisin . Benimde kanamam oldu her kanama düşük demek değil stres yaparsan sana faydası olmayacak . Bana ilaç verdi ve 3 gün dinlen kendini yorma dedi 2 gün sürdü kanamam sonra geçti bebeğimde bende iyiyiz o yüzden en kötüsünü düşünme