Arkadaşlar 29+5 günlüğüz, bugüne kadar hiç böyle sorunum yoktu, bugün yolda giderken sanki birden suyum patlayacakmış gibi hissettim ve inanılmaz derece de kramlar girdi.5-7 adımda yürümemi zorlaştırdı.zor eve attm kendimi hemen yattm, şimdi onlar kesildi ama karnım tam göbek deliğimin orası bildiğiniz taş gibi,ve yürüdükçe de canım acıyor, neden olabilir? lütfen bilgisi olan var sa yazabilir mi?