P_6 Selcan1106 o haftalarda kasık sancısı çok oluyor, bebekler büyüyüp baskı yaptığından olabilir.hiç birşey yapmadan dinlenin, uyuyun. Uyku ve dinlenme rahatlatıyor. 24 saat sonra geçmiyorsa doktor kontrolünde fayda var
Gulanelis Selcan1106 benimde o haftada oldu ayakların çıplak kalmasın canm anlıyorum seni ısıtmaya çalış kendini bak bi geçiyor mu uzanınca falan