ikizlerinannesii Merhaba kızlar 16 haftalık ikizlerime gebeyim ama karnım neredeyse hala hiç çıkmadı böyle olan var mı ??? Tek bebeği olanların karnı bile bu haftalarda çok belli 😱
Ozgesn ikizlerinannesii benim tek bebek 26 haftalığım Hala dışardan belli olmuyor diyebilirim daha erken bide bazılarımızın iç karnı geniş oluyor dert etmeyin 1 ay sonra falan belirginleşir ama iç karnınız darsa üçüz de olsa 7-8 aydan önce çıkmıyor 🎈
eryesill Bende ikiz gebeyim çift yumurta henüz 10 haftalık ☺️ Sizin cinsiyetler belli oldumu ikizlerde merak ediyorum kaç haftada belli olacağını 😇
ikizlerinannesii eryesill evet ikisi de erkek biri 13.haftada çok belirgindi diğeri de bu hafta kesinleşti ama 13 teyken doktor ona da erkeğe benziyor demişti 😆
Elfaksy Canım benim karnım 29 dan sonra çok hafif belirginleşmişti 😊 suan 39 haftalığım kocaman oldum 😂