Emine_43 Ben bugun evde 3 tane gebelik testi yaptım hepsi pozitif kanda negatif çıktı sizce neden böyle Bu arada bugun adet günüm ve biraz kanamam var bilgisi olan lutfen yardımcı olsun
Hadibakalim Emine_43 geçen ay aynisini yasadim.doktora şoyle dedi muhtemelen bebek tutunmaya calismis ama olmamış.ondan adetin zor oluyor. Ilk gun bir iki damla kan geldi.sonraki gün asiri fazla kanamam oldu.adet oldum
wasdxz007 Emine_43 ümit vermek istemem ama benimde öyle oldu bazen yanılıyor demek. 1 hafta sonra tekrar ver kan. Adet olmazsan canim