Canireem Philips avent cam 125 ml mi yoksa 240 ml mi alayım kızlaaar almışken bir tane olsun 240 olsun diyorum ama yanlış mi düşünüyorum 😊 ya da başka marka öneren var mi?
Civco Canireem ikili set olarak aldım ben iki boyundan da uyguna gelmişti. Küçük olanı kullanicam şimdi mama vermek zorunda kalirsak
Bbc Canireem “medela calma“ türkiyede çok gereksiz fiyatlara satıyorlar ama yurtdışından gelen bir yakının olursa mutlaka iste🙏🏻
kbrozdmr Çok bi bilgim yok açıkçası. Geçen gün en küçük boyunu aldım ben de cam olsun istedim. Üzerinde ay yazıyormuş hiç farketmemiştim. Sanırım meme kısmının boyutları var 🤷♀️ bir araştırın isterseniz.