Misssimsek Ses23 bende 16.5 in benimde oluyor bazen karnında ağrı sizi gibi bilenler yazar inşallah içimizi rahatlatır
Zeyk Ses23 kısa süreli ve çabuk geçen ağrılar normal rahim büyüyor. Unzun sürer ve çok şiddetli ağrıları doktorunuza danışın kizlar.
Lacivertli_kelebek Ses23 Rahmin büyüdüğü için kuzum bunlar normal bende 19 haftama girdim bugün doktordan geldim normal dedi çok ağrın olursa bı acile git ama❣️
Ses23 Birde kızlar sol tarafım karnımın oradaki damarlar çok belirginleşmiş sağ tarafta öyle şeyler yok
Ses23 Asiyenur_46 bir yerim ağrısa diyorum bir şey mi oldu filan doktorda 3 hafta sonra gel dedi son gittiğimde haftaya gidcm böyle hep merak içindeyim rabbim sağlıcakla kucağmıza almayı nasip etsin
Asiyenur_46 Ses23 aynen canım ben de çarşamba günü gideceğim doktora bebeğe bisey mı.oldu diyorum hep annem olsa sancim kanamam olur bebek küçük değil ki artık bilirsin diyor inşallah sağlıkla alırız kucağımiza