Eceveannesi nasıl olalım .Ağrılar,sızılar,uykusuzluk,uyuyamama,nefes alamama,o kadar çok ki daha üşenip yazamıyorum. Çook şükür hepsi oğluma kavuşmak için.Atarsa son 10. 20 şubat perşembe sabah 7 de sezeryan ameliyatı olcam.Bugün kontrolüm vardı.nst ultrason gayet normaldi herşey çok şükür.bi de şu doğumu atlatıp ,sorunsuz eve gelsek yavrumla daha ne isteyim rabbimden.