Mhtpasafff bazen onlar olmasa da nst de sancın gözüküyor açıklığına bakıyorlar belki açılma yapmıştır sancılar kontrol ettir bence doktorlar doğum için illa nişan ve su beklemeyin eğer o gün içinde ağırlarınız düzenli olmasada eğer sıksa kontrol ettirin diyorlar sen 39 olmuşsun yani baktırmam lazım bence tedbiri elden bırakma