Kızlar selam 26 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri imom kullanıyordum daha sonrz regenesis e başlattı doktorum son kontrole gittiğimde bunu haftada 3 gün kullan dedi başka bi folik asit verdi folik asit kullanmam gerekiyor mu artık ilk 3 ay kullanılmalı fazlası sıkıntı olur mu diye korkuyorum var mı hâlâ folik asitt kullanan