Nihalufuk Arkadaşlar 10+3 haftalık hamileyim 2 gündür ara ara bel ağrım oluyor sabah akşam progestan 200 ve haftada bir kez proluton iğne vuruluyorum sizce bel ağrıları normal midir doktorum korkualacak bişey yok dedi