53sumeyye Kızlar bugün cinsiyeti öğrendim bir kızım vardı bir kızım daha olucakmış 14+1 de öğrendik buda resmi hala bana cıkıntı var gibi gelıyor ama doktor emın olmasa soylemezdi dimi https://imgyukle.com/i/nxIPTo
hilal_yener 53sumeyye doktorlar bazen yanılabiliyor canım acele etme derim ben 17 haftalıkken bana erkek dediler 20. Haftamda kızım oldugunu öğrendim
Esma_41 53sumeyye 16-18.haftalar arası genellikle netleşir diyor doktorlar. Siz yine bu haftalar arasında muayeneye gidince net bi cevap alırsınız inşallah♥️