Nrglahmet Merhaba kızlar ben 14+1 haftalığım şuan ilaç kullanmıyorum folik asitide kısa bi süre kullandım şuan kullanmam gereken bi ilaç varmı
Zynpylmz1 Nrglahmet doktor folik asit zamanı bittikten sonra Demir ve kan ilacı veriyor ben decavit , gyno ferro diye 2 hap kullanıyorum sadece 36. Haftadayım