Benimde öyleydi. Sabahlara kadar ağlardım saçlarımı çeker dururdum. Gün boyu hiç geçmeyen bir ağrı vardı... doktora gittim MR istedi. İçim rahat etmedi çektirmedim iyi ki çektirmemişim ilaçsız dediği ilaç için laboratuvar daha sonra ilaçlı dedi..
ben bol bol elimi başıma koyup sureler okudum ve uyudum hep..