Ben de 34 hafta olucam Çarşamba günü ve çok kasilmam var yani vebek dayaniyo karnima surekli sertlesmem var şu an bile oturmamesele nefesim daraliyo 2 gün once acile gittim nst de sancim cikti serumla durdu doktorum diger belirtiler olmadığı icin normal olduğunu dusunuyor ama ben çok rahatsiz ve tedirginim çarşamba gidicem muayeneye ama insan anlam veremiyor iste normal mi degil mi🤷🏼♀️