Bebek_annesi 5 haftalık hamileyim. Doktor zayıfım ve halsizim diye imom late ilacı verdi nasil kullanılıyo sormadım. Ayrıca kilo yapiyiyormu sizlerde kullandinizmi
iremss Bebek_annesi imom latte olduğuna emin misiniz? Latte gebelik sonrası, imom omega gebelik sürecinde kullanılıyor. Ben sabah tok kullanıyorum.
Syma95 Bebek_annesi imom omegadir o canim. Ama 12.haftadan sonra kullanılıyor diye biliyorum vitaminler
Kbrbydk Bebek_annesi bende 14. haftaya kadar kullandım canım folik asit gibi. Günde bir kere tok karnına iciyorsun. Kilo yapmadı bende bunyem musait olmasına rağmen. İmom omegayi da latte yi kestikten sonra kullandım.
Dayday Bebek_annesi imom latte emzirirken veriliyor bir yanlislik olabilir. Doktoruna bir danis istersen. Bende basindan beri imom omega kullaniyorum. Onunla birlikte gynoferon da aliyorum.