Cansutahsin Izmitte iyi bir kadın doğumcu var mı? Ozel hastane olur devlet hastanesi olur fark etmez 👀
seda1anne Cansutahsin medikal park, Ümit Aydın (bayan hekim ) aşırı memnunum çok tatlı ilgili Güler yüzlü bi kadın
nuray_d Cansutahsin kocaeli tıp merkezinde Reyhan Arpacı ☺️ Güler yüzü, samimiyeti ve en önemlisi karşındakini maddi manevi her yönden önemsemesi sayesinde başından beri ona gidiyorum🙈
Cansutahsin Busratm bende firdevs hanima gidiyorum normalde cokta memnunum cok tatli dilli bir kadın ama ikinci bi doktor bilmem de de fayda var diye düşünüyorum 🤗
seda1anne Cansutahsin muayene indirimli olarak 170 TL ama mesela idtar kültürü tahlili 35 TL ikili test 75 TL tahlilleri uygun bence 🤷🏼♀️ Kalitesi tartışılmaz bilemiyorum
Busratm Cansutahsin Ben 4 yıl konakta ebe olarak çalıştım. Tercihim Gülçin Hanım dan yana oldu ama hepsi de iyi ve ilgili doktorlar.
Cansutahsin seda1anne doktor iyi olabilir tabi ama dogum konuşu olarak iyi seyler duymamıştım o yuzden tercih etmedim