fatmanurercatim Normalde 15 inden 15 ine adet oluyorum çatlatma iğnemin 16. Günü 14 gün geçince adet olunuyormuş sanırım gebelik testinde de çıkmadı henüz birşey adet günümden sonra gebelik durumu olabilir mi acaba
Dlktpl fatmanurercatim catlatmamıgnesınınn 14.gunu adet oluyorum ben 17 18 gunde de olan var gebelık testı yaotınmı
Hadibakalim fatmanurercatim benimde bugun catlatma ignesinin 14.günü ama adetime daha 4 gun var normalde..bugun erken gebelik yaptim negatif cikti
hava123 fatmanurercatim canımm valla belli olmuyo benım 19. Gunum ne adet oldum nede testlerde ve kanda gebelik cıkmadı , gec dollenme olmus olabilir diye bekliyorum sende bekle bakalım bi
fatmanurercatim hava123 bekleyim bakalım canım beklemek sıkıntı değil çok hastayım var mı yok mu bilmiyorum ilaç da içemiyorum 😔
hava123 fatmanurercatim içme içme Allah şifanı versin insAllah , ben dunden onceki iki gun tarlusal ıctım 😁