Canım çok geçmiş olsun bebeğin ve senin adına sağlığınız açısından çok sevindim rabbim analı babalı büyütsün🙏,bende yağmur hanıma cuma günü Sezeryan olucam çok beklettiler mi doğuma alırken ? Ve ameliyathane de hemen uyuttular mı seni süreçleri merak ediyorum benimde biraz korkularım varda 😊