Ozgokguney kanaman ağrın vs yoksa korkma canım. Kese görünmezse dış gebelik oluyo ben bi kere geçirdim inşallah yoktur öyle bişey ve tekrar hamile kaldığımda kan değerim 2000 lerede olmasına rağmen kese gözükmedi ben kesin yine dış gebelik diye düşündüm çünkü tekrarlama riski yüksekti ama 1 hafta sonra kesem gözüktü çok şükür🙏 seninde gözükür 1 hafta sonra İnşallh telaş yapma🤲🤲