Herkese merhabalar öncelikle bende burada birçok kişinin doğum hikayelerini okudum hemen hemen hepsindede duygulanıp ağlamışımdır sonrada hayal kurmacalar vs vs...
Şimdi de benim doğum hikayeme gelelim .
Hepiniz bilirsiniz ki hamileleğin son zamanları ne mumkun ki uyumak sabah arkadaşım mesaj atmış müsaitseniz size kahvaltıya gelecem diye . Bende olur gel bekliyorum dedim. Sonra kahvaltılık vs. Hazırlarken birden belimden karnıma gelen bir ağrı hissettim . Ama hic kimseye birsey demeden önce oturdum sonrada kalkıp tekrar kaldığim yerden devam etmeye başladım.tabi aklıma dogum sancısı felan gelmedi cunku benim ki planlı sezeryandı 21 şubatta olacaktım. Ne yaparsam yapayım o sancı devam ediyor ara ara gelip gidiyordu . Neyse arkadaşım ile hoşbeş sohbet muhabbet derken eve gitti . Anneme dedim ki anne ben bi duş alsam iyi olacak ağrım var gecer diye . Duşa girdim çıktım ara ara gelen sancım , düzenli ve bu sefer ayağımada uyuşma şeklinde vuran ağrılarım olmaya başladı. Evin içinde sürekli gezip duruyorum annem de yalancı sancıdır o diyip korkutmamaya çalısıyordu oysa ki . Dedim ki bu böyle olmayacak doktoruma mesaj attım böyle böyle sikayetim var diye oda hemen bizim hastaneye gidip nst cek nobetci doktora göster benide bilgilendir dedi. Neyse kalktık gittik ama kimse doğum olacak diye değil yalancı sancı nst'yi cekip donecez diye bekliyor .😅😅 doktor dedi ki ilk nst'ye gireceksin sancın çıkmazsa her ihtimale karşı çatı muayenesi de edelim açıklık olup sancı birden de kesilebiliyor dedi. Iste o sirada beni bir korku sardı veee nstde sancım var olarak görünüyordu ebemiz geldi çatı muayenesi yapacak yaklaşık 3-5 denemede ancak ikna olup tam anlamıyla bakmasına izin verdim. Açıklıkta cıktı doktor bi ultrasonda bebeğin durumunada bakayım dedi iyi ki bakmışız çünkü kordon dolanmasıyla karşı karşıyaydık.. o an sadece doktordan duyduğum şey acillllll sezeryan lafıydı saat gece 01.30 du . Doktor ailemle konuşup onay aldıktan sonra hadi siz gidip eşyalarınızı evden getirin bizde o sırada hastayı hazirlariz dediler . Bizimkiler eve gitti bende odaya geçtim meğersem hafta sonu ve gece olan sezeryanlarda uygulama değisikliği oluyormuş . Odaya gectik ben , ebe ve hemsire damar yolu açtı önlüğümü giyindim tam rahatım derken hemşire ee hadi sonda yı takalım dedi bende uyusukken istiyorum diyip direttim ama yok şimdi gece asağıda sadece erkek personel var onların yaninda yapmayalim kiz kizayiz diyip onlar beni ikna etmis endişelendiğim gibi çıkmadı hissetmedim tam tersine 😉 sonra hadi gidiyoruz dediler beni bir ağlama tuttu ağladım da ağladım ... ameliyathaneye girdik anestezi doktorumuz geldi belime ilk birseyler sıktı sonra spinal iğnesini elinde gördüm ama vurulduğunu hiç hissetmedim. Hadi uzan artık dedi uzandım. Basımda ki tek bayan olan hemsiremiz hissediyor musun ?dedi hayır dedim .. birazdan bebeğinin sesini duyacaksın dedi vee duydummm . Ne güzel bir duygu hiss mutluluk anlatamam ağlamaya başladım yine bebeği hemen yeni doğana götürdüler şipşak gösterdiler korktum birsey oldu bebege diye birden tansiyonum dustu (7-2 )herkes basima üşüştü birden stres yapma hersey tedbir amaclı felan diyip durdular hadi yukarıya cikiyoruz dedi ama benim ağzımda tek bir kelime var bebeğim nerede diye . Ve getirene kadarda asla durmadan söylemeye devam ettim 😅😅 herkes benden yaka sirkeler oldu ... vee bebeğim geldi odaya o an ağrıymış üşümeymiş vs hicbir ağrım sızım kalmadı. Sezeryan konusunda beni zorlayan tek şey kendine geldikten sonra göbeğine basmaları akıntıyı kontrol ettikleri icin orada bayağı bağırdım . Ve bol bol da dua ettim rabbim isteyen , doğum için gün sayan , hamile olan , doğumda olan herkese nasip etsin kucagini bos cevirmesin insallah ...😍😍 merak ettikleriniz varsa fırsat buldukca cevap vereceğim 💙