Hanımlar 37+2 deyim. Allah nasip ederse normal doğum olucak. Aslında çok korkuyorum çünkü ilk tecrübem ve burdan ögrendiklermle bilgiliyim sadece. Onun dışında tabiki sagdan soldan duydugum korkunc hikayeler 🤦 yani doğru düzgün bi bilgim yok. Ama korkuma ragmen normal doğum yapmayı herkes gbi cok istiyorum tabiki. Normal doğum yapan kişiler bilgi verir misiniz yardımınıza ihtiyacım var. Açılmam olması için ve doğumumun kolay gecmesi için ne yapmam gerekiyor. Doktorum her gün yürüyüş,squat hareketler,bol su iç dedi. Bende hurma işe yarıyor mu dedim evet hemen doğmasa bile doğumuna yardımcı olur günde 4-5 tane yiyeblirsin dedi .