Bende de aynı şekilde kasinti vardı yanlız bende özellikle el ve ayaklarda ast alt bilrubin vs hepsine bakıldı testler normal cıktı sonra safra asiti testi yaptık çok şükür oda temiz çıktı dahiliye ye gittim ürtiker olduğu söylendi ve hala ara sıra döküyor yediğim birşey dokunuyor ama ne olduğunu bir türlü çözemedim korkma inşallah seninkide böyle birşeydir bebeğe zarar vermeyen türden