Sebla55 Evde tek basımayım akşama kadar kahvaltımı bir güzel yapıyorm sadece öglede aksam da ne yıcemı ne pişircemı bılemıyorm artk esımde gec gelıyo sizler nası beslenıyosunuz
Mucizem_ Sebla55 Sen aksamlarida yemek yiyebiliyorsan ne mutlu sana! Ben yiyemiyorum, senin gibi bu aksam ne yicem diye dusununce migdem bulaniyor canim hic birsey istemiyor. 🤦🏽♀️