Yenianne_ kizlar gebelikte vurulan asilar varmis onlar nedir ilk gebeligim bilmiyorum bebege bi zarari varmi vurdurmasak olmazmi
Mrscan Yenianne_ tetenoz aşısı var iki doz 1ay arayla 20.hafta haftada ilk doz. Ben yaptırdım bi sıkıntı yaşamadım mutlaka yaptırın derim
Nvn00 Yenianne_ tetanoz aşısı yapılıyor başka bildiğim yok benimde ilk gebeligim . Doktorlar vurulmasını öneriyorlar doğum yaparken neşter gibi aletler steril olmazsa bizi tetanoz aşısı koruyormus. Çok korkuyorum bu hafta vurulcam ilk aşımı 🙈
Ezgi05 Yenianne_ tetonoz bugün 2. dozumu vuruldum bebek için değil senin için olan bir aşı bebeğe de herhangi bir zararı yok
Ess34 Yenianne_ 20.hafta da iki doz tetanoz aşısı var. Eğer kan uyuşmazlığı durumu varsa 28.haftada Aşı yapılıyor .
Yenianne_ Mrscan sadece tetonoz aşısı mı yapılıyor gebekikte bebege zararı yoksa yaptırırım elbet ama korkuyor insan
Nvn00 Mrscan burada hep görüyorum genelde 20. Haftalarda yapılmış ilk doz aşı. Bana ebe 16. Haftada gel demişti vaktim geldi gitmedim henüz de beni neden erken çağırdılar acaba
Sahinftma Nvn00 bende geçen hafta vurdurdum önyargıyla gittim hatta ebe tansiyonumu ölçtüğünde 19 çıktı ama vurduğunu hissetmesim dahi ertesi gün biraz vurulan yer ağrıdı o kadar korkulacak bir şey yokmuş ikinci içinde 1 ay sonra çağırdı 😊
Mrscan Yenianne_ Doktorum hiçbir şey için ısrar etmedi ama tetenoz konusunda ısrarciydi aletlerden enfeksiyon riski olur diye. Biraz araştırıp çevreme de danışıp yaptırdım. Korkmayın bana aşıyla ilgili kotu şeylerde söylediler yok kol şişiyor yok ağrıdan 3 gün uyunmuyor falan. Sadece kolumun üstüne yatınca hafif bi ağrı oldu o kadar. Buarada benim de ilk gebeliğim😊
Naimeismail01 Ben bugün ikincimi oldum hiçbişi olmadı bende hissetmedim bile zaten 5 doza tamamlıyorlarmış ki diğer gebeliklerinizde tekrar vurulmayın diye
Nvn00 Sahinftma benim iğne korkum var aşırı o yüzden de çok korkuyorum 🙈 birde ateş ağrı gibi yan etkileri oluyormus tabi onları da gözümde buyutuyorum 😂
Yenianne_ Ezgi05 Mrscan ya bana olan uan etkiler önemli değil bi şekilde gecerde bebege bisey olmasin o tedirginlik oluyor insanda
Kbrakbra Yenianne_ bende 20. Haftadayım bugün ilk asimi oldum , diğeri 1 ay sonra. Zateb aile hekimi sürekli arayıp duruyor. Takıp etmezlerse bakanlık sıkıntı çıkarıyormuş onlara , bana ole dediler🤷♀️