Milena21 31 hafta 3 günlük gebeyim.40 cm boya doktor kısa dedi ..Baktm araştrdm normal diyor heryer bilemedm ya çok kötü hissediyorum kendmi
isimsizbebek Milena21 takmayın normal değerler arasında ise. Benim bebeğim de minyon. 38. Haftadayım 47 - 48 cm dedi uzun değik yani ama sağlıklı olsın yeter bizde minyonuz zaten.
Minnosizmmm Milena21 canım panik yapma boy genetik bir şey dışarda da uzar o daha yüzmeye spora falan gider bide plates yapmakta boyu 2-5 cm arası uzatıyor 20 li yaşlarda dahi. Hem sağlıklı olsunda kısa uzun farketmez
Gizemdi Milena21 benimde 30 haftalikken 39 cmdi bisey demedi ama kisa gibi geldi banada halbuki esimde uzun bende halalarina cekti galiba oglusum 😂
Havva_cskn Boy genetik bisey neden kafaya takıyorsunz ki saglıkli olsun insallah bana kisada gelmedi normal sanki😊
Milena21 Çok sağolun 🙏🏻🎈🎈🤗Moral verdnz ben sabahtan kafama takıyordum bende kısayım eşimde kısa ..Sağlıklı olsunda dediğnz gibi sonra bolbol sütle sporla uzar inşallah🥰