Tgbb ATLASSSSS 28 haftalığız geçen hafta oluşmaya başladı. Ama sadece göbek deliğinin altında var canım.
Saryamom ATLASSSSS Zayıf olduğum halde 22 haftada hissettim ilk bebek Olduğundan galiba göbek çizgisi 23 haftada sadece altta oluştu
tugce67-67 ATLASSSSS canım ben esmer tenliyim hamileliğmi öğrendiğim anda başlamıştı siyah bir çizgi 5-6 haftalıktım.şimdi 18 in aşağıya kadar indi ve aşağıdaki dahada kalınlaştı.kişiden kişiye değişiyormuş doktorum öyle dedi.herkeste olacak diyede bir şey yokmuş
Sudeeali Daha oluşması için çok erken zaten karın şişliğine göre değişiyo tabi ama doğuma yakın bir zamanda belli olur canım o çizgi ☺️
ATLASSSSS Tgbb çok teşekkür ederim herşeye telaş yapar oldum :) Peki ne zaman hareket etti sizin meleğiniz.Ben emin olamıyorum gıdıklanma kaşınma oluyor bana o gibi geliyor ama emin değilim.
Tgbb ATLASSSSS ya 19. Haftada falan oynuyordu da net hissedilmiyor. Asıl 26. Haftadan sonra böyle gümbür gümbür hissediyorsunuz :) hiç korkmayın zamanı geliyor mutlaka sağlıklı olsun da. Şuan mesela bir sağdan bir soldan tekme atıyor dışardan görülüyor 28. Haftada :)
Sudeeali ATLASSSSS ben 25. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım hemen hemen. Şuan 38. Haftadayım karnımı deşiyor resmen hissi git gide artıyo çok artıyo benim çizgim artık belli oluyo tabiki ama tek göbek deliğimin altında değil üstünden göğüs altıma kadarda çizgi oluştu 😀🤦🏻♀️
sokomel onun gözükmesi için göbeğin büyümesi lazım. :) o oluşan bir şey değil zaten var olan ama göbek gerginleştikçe gözükmeye başlayan bir şey o yüzden 19 da daha göbek küçücük, göbek büyüdükçe kaçınılmaz. 😂
_HB_ 31 haftalığım daha yeni cok az bi çizgi belirdi. Baya da beyaz tenliyim. Esmerlerde daha cabuk beliriyo galiba
Yasemin1998 Ben 34 haftalık hamileyimm ..Ve esmerim ..Hamileliğimin ilk ayLarindan itibaren vardı karnımın aşağisında 6.aydan sonra karnimin üstündede oluşmaya başladi .. Hoş bir görüntüsü yok benim için ..😌 Göbek deliğimde kararmaya başladi ve karnimda hiç catlak olusmadı sadece göbek deliğim fazla kuruyor ..