Askgebesi Kızlar merhaba fikrinize çok ihtiyacım var kafam çok karışık sizde 13+6 hafta ikili test için çok mu geç. Yani geç olduğu için test sonucunun da yanlış çıkma ihtimali var mı sizce?
Tubau Askgebesi bu konuda bilgim yok ama bende 13.haftada gidicem doktor randevusuna ikili test için doktor öyle tarih verdi
Nvn00 Askgebesi ikili test 11 ile 14 hafta arasında yapılıyor sende 14 haftana giriyorsun sorun olacağını sanmam kendi fikrimce
Askgebesi Tubau Gulsahim Hopmummir Nvn00 Kızlar ben cidden içimi rahatlattiniz çok teşekkür ederim inşallah hayırlısı olur herşeyin 💗💗💗
Gulsahim Askgebesi kız ben bugün yaptırdım işte kan verdim doktorum söyledi 12 14 arası dedi 💕☺️😇 15 16 değilsin ki daha küçük seninki de
Dilara51 Askgebesi hayır doktorun bilgi verir zaten 3 lü test olur o olmazsa zaten eğer Allah korusun öylr bir şey olsa tedavisi olmayan hastalıklar onlargeç olursa 3lğ yaptır ben 14 haftamda 2 li yaptırdm ve doktorum 3 lüye gerek yok dedi
Nuraan_k meraba ben 11+4de yaptırdık temiz çıktı yengem 13+6da yaptırdı ve sonuç kötü dediler snra 3lü tarama testi yaptılar temiz dediler .. 2li test yaptırma sen direk üçlü test yaptır insanı boşu boşuna korkutuyolar ..